Politica de retur

1. POLITICA DE RETUR

POLITICA DE RETUR

Returul produselor sau dreptul de renunțare unilaterală a contractului din partea consumatorului este legiferată de Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014. Potrivit art. 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele incheiate la distanță fără a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs. Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate,  lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail yooncarecosmetics@gmail.com cu subiectul Cerere de retur, unde vor specifica următoarele:

- produsul/produsele pe care doresc să le returneze

- motivul returului

- opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei (Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare,  Consumatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In aceasta situatie, costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Yooncare )

- cod IBAN in RON compus din 24 de caractere si numele Beneficiarului

- copie a facturii si datele de identificare a Comenzii ( Numar comanda, adresa de e-mail , numarul de telefon si detalii complete de contact )

1.1 Nu se asigură drept de retragere decât pentru clienții/cumpărătorii persoane fizice.

1.2 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

1.2.1 Contractele de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător.

1.2.2 Furnizarea de bunuri și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere.

1.2.3 Furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar.

1.2.4 Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid.

1.2.5 Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de Cumpărător.

1.2.6 Furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare inseparabil amestecate cu alte elemente.

1.3  Sigilați produsul/produsele in folie cu bule pentru protectie si apoi într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului.

1.4 Restituirea contravalorii comenzii/ produsului in cazul in care returul este acceptat se va face in termen de 14 zile.

1.5 Nu se accepta retururi efectuate prin Posta Romana sau Prioripost

1.6 Coletul va fi expediat catre Hot Pit Bbq SRL, Aleea Ardealului nr 2, oras Voluntari, judetul Ilfov

1.7 Produsele pot fi returnate personal sau cu ajutorul curierului, caz in care dumneavoastra veti suporta integral costul transportului.